Fredagkväll och dans i folkets park

Inte direkt kanske. Har idag varit i skolan ca 2 timmar, sett Aco och Jonsson fixat en svensk dubbelseger och varit på stan och handlat julklappar. Pengarna bara glider ur händerna.

Anna-Carin Olofsson måste vara den mest ödmjuka, härliga, trevliga och underbara idrottskvinna som finns på denna planet. Unnar verkligen henne all framgång hon kan få. Extra roligt att hon fick vinna idag också. Nu ser man mycket fram emot övriga tävlingar under helgen.

Sedan dessa julklappar, är så jäkla svårt att veta vad alla vill ha osv.. Men känner mig mycket nöjd över vad jag ådstakom idag iallafall.

Erik vann idol idag, min spontana reaktion: Jaha?

Birmingham-West Ham och AIK-Malmö i helgen, 2 ytterst viktiga matcher. 3 poäng och jag är nöjd. Tipsen då? Birmingham-West Ham 2-2 och AIK-Malmö 2-4.
Trist att Dean Ashton är tvungen att lägga skorna på hyllan bara 26 år gammal, skadebekymmer ligger bakom detta. Den mest kompletta anfallaren under min tid som hammer. Skulle aldrig åkt på de där jäkla landslagslägret.

Trivs riktigt bra i glasögon förresten, en helt ny värld öppnade sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback