Torsdag

Sitter just nu och kollar lite på sportnytt, trist om Lulesvinen med Hellström i spetsen skulle förstöra Foppa så här inför OS. Synd också att Modo inte kunde vinna idag, typiskt när Foppa gör sig illa förlorar Modo. Roligt också när 2 av Luleåmålen går att diskutera.

Ringde en dam tidigare idag som bad mig komma på anställningsintervju nu på måndag, i NÄSÅKER. Skulle jag ha turen att få de jobbet behöver jag ju inte fara ner till Stockholm på onsdag. Men hur som helst känns det riktigt spännande.

Nu tror jag att jag och Maya ska lägga oss och mysa i soffan med en kopp te och en macka.

Malmö-Oskarshamn imorgon!

Ev snabba cash på lördag.

Hem till Björkå igen på söndag, för intervjun på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback