1.2 mille i veckan??

Det är så mycket jag kommer att tjäna som nyexaminerad lärare, eller inte. Det är nämligen så att West Ham ska ha pungat ut så mycket för en icke namngiven anfallare. Skulle gissa på att det Ruud Van Nistelrooy det handlar om. Han är ju bara 33 år gammal så. Känns rent spontant som en Fredrik Ljungberg värvning om detta går igenom.

Dagarna rullar på i en hiskelig fart trots att jag nästan inte gör någonting. Det enda jag gjort denna vecka är att träna, varit ute massor med Maya, spelat lite tv-spel, sökt jobb och pluggat ytterst lite.

Malmö slog Almtuna med hela 1-0 i onsdags, men en seger är alltid en seger. Ikväll väntar Oskarshamn på bortaplan. Hoppas på ytterligare 3 poäng.

Har sett en hel del bra filmer på slutet här:
De 3 första Johan Falk filmerna, dock var 2an inte lika bra som 1an och 3an. Funderar på ladda ner 4an, 5an och 6an och se i helgen.
Wallander, "skytten" var helt lysande och "dödsängeln" var klart sevärd.
Miss March, rolig rakt igenom.
American pie, "a book of love". När det gäller american pie är dessa filmer alltid roliga att kolla på. På något konstigt sätt.
I Love You Beth Cooper, hahaha.. Tönten blir kär i den superheta. Känns som ett vanligt scenario.
Slumdog millionare, riktigt bra!
Sommaren med Göran, mycket rolig måste jag säga. Typiskt min humor.
Har som ni ser ägnat mycket tid åt filmer de senaste veckorna, och har egentligen bara sett bra rullar, vilket inte hör till vanligheterna. Ingen som har något bra tips på någon bra film? Jag tar gärna in det.

Kommentarer
Postat av: moa

För det första kan du ju börja ladda ner själv. (a) och för det andra var det ett tag sen du såg "Slumdog millionare". ;)

Du vill inte ha mina filmtips så det hoppar jag över.

2010-01-22 @ 16:55:07
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback