Fredag natt

Då ligger man här i sängen och väntar på att syrran ska ringa, ska nämligen hämta henne i stan och sedan köra hem henne till Österforse och sova där. Imorgon har Undrom sitt årliga spelarmöta, undra vad för revulutionerande (osäker på stavningen) som tas upp denna gång? Finns ju bara en sak att säga, vi ska enkelt vinna div 4 med de spelarmaterial vi har.
Är alltså i Björkå över helgen, här händer det inte alltför mycket.

Ringde förövrigt en gubbe till mig imorse, vid halv 9 ringde han och väckte mig. Han utlovade jobb en månad till mig med en förmodlig förlängning, i Härnösand som idrottslärare för 1-9. Jag tackade och tog emot. Sedan ringde samma man några timmar senare och sa att han inte kunde ge mig jobbet för att han hade fått andra direktiv av skolledningen. Man skulle tydligen sköta det internt. Annars hade jag alltså börjat jobba nu på måndag och ett tag fram över. Hade verkligen velat ha detta jobb och vart överlycklig när han ringde förstå gången, men som vanligt så var det för bra för att vara sant. Nu får man traggla distanskurser istället.

Malmö tog en skön seger mot Björklöven ikväll, 4-1 skrevs segersiffrorna till. Trots att Löven var det bättre laget stora delar av matchen. Tomas Larsson och Marcus Olsson bäst i Malmö denna gång. Björklöven kommer förmodligen ta revanch redan nu på tisdag när Malmö gästar Umeå.

Demén gjorde inte många människor glada ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback