Sen måndag

Har fortfarande en sjuk träningsvärk. Funderar på om man helt enkelt ska sluta röra på sig. Men så blir inte fallet, har nämligen bestämt mig för köra benhård träning nu fram till sommaren om nu inte ett jobb eller dyl kommer i vägen. Om jag nu inte får tag i nåt jobb blir det nog några extra kurser som jag läser i brist på annat. Men vill ju ha ett jobb! Så hör av er alla som har ett ledigt jobb till mig, behöver nödvändigtvis inte vara ett lärarjobb!

Svensson agerade Markström idag, dvs ett såll utan dess like. Sämst när det gäller som mest! Malmö förlorade idag mot Västerås. Västerås hade tydligen gjort sin bästa match för säsongen. Nu gäller det att Lökers får sota för detta på onsdag.  
Sågar iallafall Markström och Runblad efter debaclet inatt mot USA. Rödin, Pääjärvi och Ekman Larsson klart bäst bland svenskarna.

Fick förövrigt en ny tv i julklapp, det som var det roliga med detta var ju att det behövdes en vetenskapsman för att fixa så man kunde se dator på tvn. Behövde ändra bildupplösning och allt förbannat.. Ett projekt utan dess like. Men lagom till nersläpp mellan Västerås och Malmö hade jag fixat de. Nu fattas bara ljudet, det får bli morgondagens projekt. Dagens uppfinningar är verkligen inte att leka med.

Sedan så måste man börja ta tag i examensarbetet igen också. Skall ju tydligen vara inlämnat redan på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du hade ändå aldrig kunnat se matchen UTAN MIN hjälp :) Då hade du bara fått titta på din bakgrundsbild (y) nog för att den är fin men ändå! ;)

2010-01-06 @ 15:18:46
URL: http://ithinkingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback